fredag 20 augusti 2010

Äntligen fredag

Om exakt 1 månad börjar våran stora pojke på dagis. Jag tror han kommer tycka de är kul att börja på dagis och leka och lära sig nya saker varje dag. Han längtar nog lite själv antar jag. När man frågar honom om han ska börja på dagis säger han “ja,å leka med alla barnen”. Så de blir nog kul. Den 20 september börjas de :)

Ja,då var de snart helg och jag har längtat att få vila och bara lata mig. Lite nytta blir de nog också. Ska göra några bakverk om jag orkar. Tvätta en eller två maskiner. Rensa lite i lådor osv. Tiden rullar på. Dags att fixa lite krubb innan avfärd. Måste ladda över bilderna på min extern hårddisk med. Är så rädd att datorn en vacker dag bara pajar. Imorgon är de karuseller här. Wille ska nog åka antar jag. Hihi. Nu ska jag dra mig. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

tänk på att ha extra kläder både ute o inne. att ha dubbelt av allt ;) för de smutsar ner sig ganska fort :) hihi..

va kul att han tycker de ska vbli skoj :) är de i gåvan på dagiset han ska gå på? :) pysss