onsdag 18 augusti 2010

Min kära cykel


Någon har snott min kära cykel. Misstänker att de hände efter lördags den 14 aug-17aug? Men jag vet inte riktigt när. Men jag tror att de kan vara mellan dessa datum? Hur kan någon med såna hemska tankar ta andras saker? Att knipsa upp vajern från cykelstället och bara dra med en annan saker. Är de någon som har sett en svart cykel med fåglar och blommor på och märket “yosemite” något sånt?! Med en grå barnsadel på! Antal växlar 7 st. Hör av er till mig jannicelindell@hotmail.com. Hur fasiken ska jag nu ta mig någonstans. Jag blir så arg så jag nästan gråter. De där var mitt enda färdmål. Hur ska jag ta mig med William? Hoppas man hinner ta körkort innan Wille börjar på dagis för nu är de inte kul. Vore tacksam med alla tips!!!!! Jag vill gärna ha tillbaka min kära cykel..

1 kommentar:

Jessica sa...

nej va trist!!! :( de är verkligen hemskt ju.. fy o bläää för sånna människor.. puss