torsdag 28 oktober 2010

Bloggtorka





Oj,vilken bloggtorka men så mycket saker jag har hunnit med. William har ju inte varit så pigg på ca 2 veckor. Hostar och snorar till och från så de är synd om honom nu. Alla magsjuker och sånt har inte varit i vårt hus ännu och de är ju skönt. Jag hatar att vaba och tycker synd när dom små ska lida. Han har somnat jättebra de senaste kvällarna. Redan klockan sju på kvällen. Så skönt när man får egentid och kan vila upp sig lite granna. Imorgon är det 12 timmars pass och sen ledig tills onsdag kväll då jag börjar jobba nattveckan. De blir nog OK! Jag är mer kvällsmänniska.

Träffade Emelie här om dagen. Vi käkade på Unico. Ett riktigt mysigt ställe. Tycker de var så mysigt. Vi proppade i oss en varsin natchotallrik och prata en massor. I helgen blir de fest hemma hos Björn och jag längtar redan. Vi på jobbet har ju alltid kul ihop. Har städat ut mitt spritskåp och hitta de ena och andra så en sväng till systembolaget blir de inte. William ska till dagis imorgon och han längtar kan jag tala om. Tur är väl de. De kommer väl en dag då han vägrar. Nej,duschen. Sen ska jag nog lägga mig i sängs. Jag är trött som bara den. Love Jannice

2 kommentarer:

Emma Holmudd sa...

De måste vart längsta uppeållet på länge, jag har kollat massor utan uppdatering :) Äntligen. Jag har lite fullt upp tror ja men de skulle va kul att ses. I början på nästa vecka kanske?

Jessica sa...

va ligger unico nånstans?? =) mysigt ju.. hihi.. puss