fredag 29 oktober 2010

FREEEDAG!

Är trött. Måste lägga mig i tid. Imorgon ska jag in och färga håret hos Johanna på Figaro. Var länge sen jag var där nu. Är tråkigt att jag har färgat själv några ggr nu när jag borde gå till frisörn ist.

De blev lönehöjning för mig idag. Cirkus 2000 kronor extra. Härligt. De tackar jag och bockar för.Lär bli mer om man fixar till sig tjänsten. De är nog inte långt kvar nu. Så kul och spännande de kommer bli att få se nästa lönebesked.

Verkligen skönt med fredag! Har drömt massor mardrömmar på senaste tiden. Massor stress nu är de. Mycket i skallen som vanligt.. Så de är skönt med lite långledig nu. Börjar inte ens förens ons natt. Skönt med lite ledighet. Trött som bara den. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

åh lägg ut bild, är nyfiken på hur du ser ut gumman<3 pusss