tisdag 1 februari 2011

Badhuset i Sala

Här badas de för fullt i Sala badhus på Lärkan idag när jag,William,Alexander,Jessica och Emelie besökte stället idag.Grabbarna älskade att bada och de var riktigt kul att se att dom lyckliga. Borde åka till badhuset lite oftare. De är kul och bra motion får man allt. Hihi,inte för att man är snygg när man badar men bjuder på bilderna idag som Emelie tog idag :)
Bus Alexander som sitter i skåpet. William säger “knasig pojke” hahaha,söta dom var idag när dom tog hand om varandra :)
De blev en lång stund i badhuset och de var kul att umgås. Nästa gång får jag och W komma och hitta på något i Uppsala med er :) Vad har vi gjort annars då? Jag och W har tvättat tvätt,städat lite och kollat på TV. Hoppas på fint väder imorgon för då ska vi vara ute lite längre. Blev en kort visit. Nu ska jag lägga min busunge i sängs så jag får lugn och ro ;) Ha de så bra. Puss å Kram

1 kommentar:

Jessica sa...

tack själv det var roligt. :) ja vi sa att vi måste ha ett mål, att träffas och göra nått minst en gång i månaden iaf =) puss