tisdag 1 februari 2011

tisdag

T ligger borta i Norrtälje så jag är ensam med W. Har varit de i några veckor från mån-tors och de är ganska skönt faktiskt. Vi myser för fullt. Men när W sover så blir de helt plötsligt tråkigt och önskar man umgicks med någon då,som idag kommer syrran och hennes son samt våran barndomsvän och Williams gudmor Emelie på besök. Vi ska tillbadhuset och letar starkt efter W´s badbyxor. Hittar dom inte men de ska gå ändå att bada :) De var skit länge sen jag bada. Vet inte ens när sist. Kanske 5år sen om man inte räknar med Vansjöbadet i somras då vi var själva jag och W varje dag vi bada. Att visa upp sig så här efter W´s graviditet är inget jag är stolt över. Jag skäms så mycket över min kropp. Önskar jag la ner med tid på träning. De blir ändring på de när man flyttar in till den stora staden sen. Nu ska vi kila. Love

Inga kommentarer: