fredag 15 april 2011

The best!

DSC_0712

De bästa rummet. De där jag tänker,gråter,sover,läser å spenderar den mesta tiden i huset. Där jag kan sova skönt. Men jag önskar mig ett eget där jag kan göra vad jag vill. Salabacke en vacker dag blir du min ♥ Nej,nu skiter vi i beskymmerna för imorgon kommer de nya. Jag ska kasta mig i soffan igen å mysa mer med min lilla William som är sjuker.

3 kommentarer:

Jessica sa...

de rummet är allt bra fint tycker jag =)

Jessica sa...

jag vill cokså ha ett sånt rum :) avis jag är

Jessica sa...

fast i vardgasrummet då =)