Lilla William kom äntligen på att han var hungrig. Första gången på denna vecka han äter ganska mycket. En av hans favorit rätter korv och morotstuvning :)
Får se om denna natt blir lika svettig och hostig som föregående natt. Hoppas de blir bra. Måste ringa doktor sen.
1 kommentar:
åh va bra lila vännen, kanske börjar han bli bättre? <3
Skicka en kommentar