lördag 16 april 2011

Sunny day

De har varit runt 18 grader här idag. Solen skiner över sjön vid vårt hus. Dags att natts William han sover nog snart:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jessica sa...

vilken härlig o fin bild =9 äkta sommarkväl =)