lördag 16 april 2011
Sunny day
De har varit runt 18 grader här idag. Solen skiner över sjön vid vårt hus. Dags att natts William han sover nog snart:)
- Posted using BlogPress from my iPhone
1 kommentar:
Jessica
sa...
vilken härlig o fin bild =9 äkta sommarkväl =)
17 april 2011 kl. 12:00
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
vilken härlig o fin bild =9 äkta sommarkväl =)
Skicka en kommentar