fredag 15 april 2011

W

Lilla William kom äntligen på att han var hungrig. Första gången på denna vecka han äter ganska mycket. En av hans favorit rätter korv och morotstuvning :)


Får se om denna natt blir lika svettig och hostig som föregående natt. Hoppas de blir bra. Måste ringa doktor sen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va bra lila vännen, kanske börjar han bli bättre? <3