fredag 15 april 2011

Lilla W

DSC_0705

Lilla W är sjuk och förhoppningsvis är på bättringsvägen… Stackars min lilla skrutt som är sjuk. Du är de bästa som har hänt i mitt liv ♥

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Stackars liten - krya på dig.
Puss mormor

Jessica sa...

stackars liten då <3 mosters älskling <3