Lilla W är sjuk och förhoppningsvis är på bättringsvägen… Stackars min lilla skrutt som är sjuk. Du är de bästa som har hänt i mitt liv ♥
Stackars liten - krya på dig.Puss mormor
stackars liten då <3 mosters älskling <3
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Stackars liten - krya på dig.
Puss mormor
stackars liten då <3 mosters älskling <3
Skicka en kommentar