fredag 27 maj 2011

ALLT JÄVLAR SIG FÖR MIG!!!!

Konstigt. Här om dagen kunde jag inte logga in på bloggen. Så jag desperat som jag är laddar ner firefox webbläsaren och de funkar att logga in på? Men jag gillar inte Firefox. Jag vill ha mitt gamla goa Explorer. Men finns de att ladda ner nyare version?

Jag hatar denna jäkla månad. Jag vet inte hur jag ska göra. För de första förlorade jag flera tusen kronor bara för att reduceringschemat hade kommit in förens nu på lönekontoret å då dragit alla mina reduceringar från januari till april nu. Å,inte fasen visste jag hur man läste sig på lönespecifikationen. Trodde allt var OK eftersom systemet vid vårt kortdrgning funkade utmärkt. Inget visade var fel förens lönen som kom igår. De kom ju lagom till alla "så kallade skulder” man ska betala. femtusen papp till bilen,lite olika fester,räkningar,diesel,hyran,mat osv. Haha,detta kommer jag gå minus på. De är därför jag behöver komma åt mina pengar nu. Fan,jag kan inte ens leva denna månad. Har knappt så de räcker till allting. Fan vad detta suger……

Ska iaf ta ett extra pass på lördag.. kl: 10-18

2 kommentarer:

Jessica sa...

de ordnar sig ska du se. vet hur du de känns.nu är min mobil trasig.och de va tråkigt. usch.. pengar går åt hela tiden.. och man är ju inte speciellt rik heller. puss

Karin.. =) sa...

Testa Google Crome, vårt internet går 100 ggr snabbare med det! Sååå skönt!!! Tråkigt med lite pengar.. =S