onsdag 25 maj 2011

En lätt start.

Har bestämt mig att jag ska röra på mig varje dag trettio minuter: Göra 20 situps varje morgon å äta lite sundare som jag gjorde förr. Jag minns när jag var vältränad å hade snygg mage. Nu har man “gelémage” å inte är man lyckligare för de ;) Så rör på fläsket!

Igår städade jag två av mina garderober. Satt upp på galgar,rensa ut kläder som jag aldrig mer kommer använda. La skorna snygg i lådan,hängde upp väskorna och la de större nedan. La alla smycken i smyckeskrinet.

DSC_1042 
De är mycket nu. På måndag lämnar jag in bilen för reparation. Jag dör om jag blir billös hela veckan. De ställer till de med dagis i så fall. Alltså jag har reducerat morgonveckorna. Men detta innebär att jag kommer få lämna lilla skrutt på dagis ännu tidigare än vanligt. Stackars honom. Hoppas jag kan få hjälp av någon. Jaja,annars får vi ta de som det kommer. En vecka kanske inte gör så mycket. Men jag hoppas de går snabbt med bil lagningen. Där rök 5000 tusen kronor.

DSC_1044

Williams sommarfest på dagis är nu med denna vecka. Jag tycker de är sjukt roligt om man får se de. Men måste ändå fixa detta på något vis. Jag vill ju så gärna se barnen sjunga ju,speciellt när W ska sjunga.

DSC_1058

Snart är man ledig å de ska bli skönt. V25-26 är jag ledig. Långledig från jobbet samt föräldraledig. Ska bli skönt. Sen har jag semester V.29-32. Börjar jobba V.33 sen igen. Längtar till ledighet. Men nu är de inte allt långt kvar. Men ledighet resulterar mindre pengar. Jag tänker bara på min helg jag missade i helgen då jag låg sjuk. Måste jag nog jobba in lite ;) Helgen som kommer ev.

Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va jag gillar ditt smycke skrin, va har du köpt de?? =) sååå fint