måndag 23 maj 2011

THE DAY

DSC_1035 - Kopia
Jag tycker om att kombinera rosa och grått. De är så fint så! :)))

DSC_1023 - Kopia

Testade ett par jeans som jag inte har prövat sen min graviditet tror jag,jag minns inte men på väldigt länge. Sitter som smör. Shit,så kul. MEN jag hatar jeans. De är ursnyggt å så. Men jag gillar inte materialet typ. Om man säger som så att jag skulle vilja ha jeans jämt om de inte vore för hur jobbigt de är att gå i jeans. Så jäkla stelt! Haha. Jag är ju en sån som ska tvätta dom efter jag har haft de i tre dagar i rad. Men man ska ju inte tvätta jeans alls. Man ska köpa ett par jätte tighta jeans som sitter åt å använda dom tills de går sönder sa en i butiken. Men hur fräscht är de då? :)

Imorgon ska jag in på en utbildning på jobbet och ska vara där klockan nio. Så jag lär gå lägga mig nu och sova sött :) Love

Inga kommentarer: