tisdag 24 maj 2011

MONEY MONEY MONEY!

Imorgon är de lön… Trallallalallala.. Men den sög denna gång så de är inte mycket att hurra för. Var på utbildning idag… Den var svår. Men med lite övning ger färdighet till slut?! :) Min lön verkar ha knasat med? Å denna månad är fruktansvärt ekonomisktkris. OM denna lön stämmer (ska ta reda på de imorgon på lönekontoret) så kommer mina utgifter inte stämma denna gång. Bilen ska lämnas in nästa vecka å då blir de att åka buss. Jag är dum som inte åker buss oftare. Men ca 5000 riksdaler på bara bilen efter krocken,hyran på huset å andra kostnader. De gäller att leva snålt denna månad. Fan om jag fick ut denna summa varje månad skulle inte jag ha råd å leva.  Tur att de inte är så jämt då. Har väl blivit något fel? Dom har nog dragit fel? Jag vet de var fel på systemet vi har på jobbet förut. Men att de skulle bli så här fel anade jag inte. De är inte bra de här. Jag behöver ta extra pass på jobbet med eftersom jag låg sjuk hela helgen då jag skulle jobba 3 x 12 h. Fy fan vad detta SUUUUUGER! :)

2 kommentarer:

linda sa...

det löser sig nog :) du fick mer pengar än mig iaf, mina löner ligger på typ 10 varje månad :P
hoppas huvudvärken har släppt nu vännen, kram! :)

Jessica sa...

de löser sig säkert. tänk mig, du vet ju hur mkt jag får i lön varje månad, va lite jag får. :( inge kul. men tråkigt. puss