söndag 29 maj 2011

SÅ FATTIGARE HAR JAG ALDRIG VARIT!

De där med min lön. Jag gick upp till lönekontoret å frågade vad som hade hänt med min lön. De visade sig att de har dragit min reducering från januari till april nu. De ska dra månadsvis. Men allt drog dom nu i maj. Bara där förlorade jag flera tusen kronor. Kanske fem-sex tusen. Kul att de drog de nu när jag verkligen behöver pengar. Men de är så typiskt. Bilen ska lämnas in imorgon å jag vet inte hur de ska gå till eftersom jag måste åka buss sen. Måste lämna W på dagis tidigare med. Jag har inte råd att göra något just nu denna månad. Mina sparpengar gick till för att överleva med mat å så förra månaden för att……. BLABLABLA!

100_4103100_4104

William på sommarfesten i dagis :)

1 kommentar:

Petra sa...

Du det här nya "lönekontoret" är allt annat än bra.