onsdag 28 september 2011

Ett av de bästa jag vet..

De bästa jag vet är att ligga på soffan eller sängen och bläddra i tidningar eller böcker som innehåller mat eller bak:) fick med kaffe i lådan å de passar mig perfekt ;)


Eftersom vi har lill lördag å är ledig käkar vi popcorn. Haha,de skulle vi aldrig låta W göra om han skulle upp till dagis dagen där på. Godis ska ätas på lördagar men idag gör vi undantag.



Ja,idag vann W med popcorn tjat. Egentligen brukar W inte tjata en massor å om han gör de tröttnar han fort. Jag är egentligen emot lördagsgodis mitt i veckan. Men men today is special :)


Då slänger vi oss i sängen å som jag sa till mamma så gillar jag att titta på tv el film på kvällarna så man nästan somnar. De är då jag vill lägga mig. Mamma min är mer ordentlig. Hon har en viss rutin tid som hon lägger sig,iaf hade hon så när vi bodde hemma. Pappa å jag är mer kvällsmänniskor om jag uppfattat rätt :) hihi

- Posted using BlogPress from jannices iPhone

1 kommentar:

Maria sa...

Jag säljer istort sätt alla örhängen jag lägger upp, dock har jag fått iväg ett par stycken men om du vill köpa något så kommentera bara det inlägget med det örhänget du vill ha så kirrar vi det :D kram!!