onsdag 28 september 2011

TÄVLING!
Nu tänkte jag hålla en tävling för mina fina,underbara,söta vänner.
Dels för att de är kul och dels för att jag vill sprida lite tävlingsglädje :)
DSC_0727
För att kunna delta i den ska ni skriva ett inlägg om varför du ska vinna och vad du tycker det som intresseras i min blogg :) Länka din blogg i meddelandet och om du som ej har blogg skriv din mailadress. Några av er mina vänner bli lyckliga vinnare och vinner ett kakmått med en ängel och ett litet hjärta på. Ett jättesött litet paket. Lycka till alla mina vänner! Hoppas på er tur. Tävlingen håller på tills söndagen kl 14.00. På måndagen dras vinnare upp. Lycka till mina underbara vänner!

I love you all.

3 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Det klart att jag vill vara med på tävling. Varför just jag som ska vinna denna tävling? Ja kanske för att vi brukar ha som tradition att baka pepparkakor tillsammans.Vad som är intresant i din blogg är allt som rör dig och W, kanske inte så mycket mode bilder på kläder och skor som du vill ha.
http://trollikotteland.blogspot.com/Puss Mor

Anonym sa...

HEJ! Vad fint. Jag gillar änglar. Synd att jag inte är vän med dig för de är väl bara dina vänner som får vara med att tävla antar jag? Kram Anna

Jessica sa...

klart jag vill vara med och tävla. jag gillar ju och baka pepparkakor och de skulle vara kul med nått nytt i formsamlingen :)