söndag 30 oktober 2011

Spökar det? :)

Scary! Jag tror de spökar här?!! Eller inbillar man bara? Nyligen så tändes min iphone så lösenordsfältet kom upp å en siffra va ifyllt.. Såg inte att de fylldes i utan bara att de va ifyllt(?!?!?) fatta nada. Den låg på bordet å jag satt i soffan långt ifrån den. Ingen rörde den. En kväll när jag hade tittat på film i sovrummet å skulle kissa innan läggdags så var Williams taklampa igång (?!?!?) fatta nada igen. Sen hör man knarrningar eller dd låter som någon går eller något. Tv kan ibland hoppa igång eller stänga av filmer i vårt sovrum. Vet inte om de är fel på dvd spelaren el om de e någonting som spökar. Jag är inte rädd utan allt känns bara så knasigt. Är de vi som ställer till de eller är de spöken? :) vissa dagar är de ingeting å vissa är det mer. Men de är inget som har stört mig,oss! :)


- Posted using BlogPress from jannices iPhone

Inga kommentarer: