torsdag 29 december 2011

Det börjar likna ett badrum..

Oj,snart är det klart. Är väl något jag har sagt länge nu antar jag? Men snart är det färdigt💜

När jag kom hem idag var de monterat en massor. Imorgon verkar de som att de ska köra på hela dagen å de blir ju toppen för då kanske det är klart imorgon :) wiiie.. Premiär bada snart då.

Jag fattar inte att jag är jämt förskyld nu. Äter väl ingen god kost eller regelbundet. Sover sämre än någonsin. Jag är helt slut om kvällarna. Ingen ork. Ska ju börja träna snart å de ska bli riktigt skönt. Kanske man kan tappa sina 5kg som man har gått upp på senare tiden. Har nog inte varit så slarvig sen jag var gravid å när man har bebbe i magen går alla sötsaker verkligen inte att sätta stopp på. Det blir kort på Actic å nu lät jag köpa de i januari å få tid för detta. Kanske man kan lindra lite av allt de stora.

Så hör ser det ut i badrummet just nu kl 23:02...







- Posted using BlogPress from Jannice Lindells iPhone

1 kommentar:

Lotta sa...

Sv: Jaa, jag har blivit lite bättre idag ialla fall men jag är fortfarande väldigt förkyld =/ Hur är det själv då?? :) Kram!!