fredag 30 december 2011

Wille har premiärbadat :)

Kan ni gissa att det har varit en stor glädje i min son idag!?! Han har nämligen fått bada badkar för första gången i sitt liv här hemma i Vansjö. Det är en lång historia. Men vårat badrum hare vi inte kunnat bada badkar då det var trasigt dessa ledsningar,eller hur det nu var å planera av badrummet ville vi göra fort men de fanns annat som fick göras innan. Nu är det gjort från grund å botten. Nu ska de fixas lite granna till med rören då de inte riktigt funka som de skulle samt lite små fix,plock å städning. Men W han ta ett bad trots allt…

Måste inhandlas tvålpump,ev. soptunna fr. Bauhaus. Skulle få handukar… Lär köpa lite lådprylar,verkligen en ny matta då den blåvita ej passar in nu.. och lite annat nytt…
DSC_0998DSC_1004 DSC_1001
Kollade gamla bilder för ca 1 år sen. Fan vad smal man var då. Nu är man värsta bulldegen. Men en dag till sen kör vi ett jäklar mig en träning på Actic. Fan det kommer bli tufft. Men nu ska vi fixa detta. Längtar så in i norden på gå ner åtminstone fem kilo å hålla mig i den banan å inte ena sekunden svullna upp sig tre kilo här. Känt mig som en jojo-bantare. Ska bli sundare :) I promise.

Å,tröga dator. Nu önskar jag att jag hade mig en ny…. Blir väl säkert att önska mig en slant till de i födelsedagspresent om jag inte måste panik köpa en snart..
DSC_1006 Lite i badrummet som de håller på fixa. Wille har ju premiärkissat med på nya toan ;) Men de här blir så snyggt… Åååå,undrar hur många timmar man kommer spendera här inne… Sjukt fint.

Vill önska er alla ett gott nytt år! KRAMAR

3 kommentarer:

Emma sa...

Sv: Tackar :)
Tror nog dom åker på imorgon men eftersom att vi bor i tråkiga sverige som inte har skor på sig inomhus så är dom bara på ett par minuter.. :P

Marie sa...

Du och Wille ska vara hur överlyckliga som helst med en sådan duktig Tobbe. Det ser hur kanonfint ut som helst och har redan sett en mycket nöjd kille.

Lotta sa...

Sv: Jag är också förkyld och det vägrar liksom gå över... Så jag får väl sitta och snora på nyårsafton, inte kul =/