onsdag 18 januari 2012

Telefon helvete

Att människor inte kan förstå att människor har barn å inte ska ringa efter klockan åtta. Att det ska vara så många telefonsäljare eller annat liknande folk som ringer å väcker min son så han blir pigg å man får tvinga honom till sängs. Detta är ett problem alltså. Fan vad arg jag är... Denna 4års ålder är lite knepig då w inte vill vara själv för de mesta. Men öva,öva,öva. Oftast går de bra för honom att sova i din egna säng men ibland kan vissa dagar kännas låååånga.


- Posted using BlogPress from Jannice Lindells iPhone

3 kommentarer:

Jessica sa...

Kan jag också bli irriterad på. De. En försäljare som ringde till oss 5 min innan kl va 21 en gång och då fråga satte jag han varför han ringde så sent. Men han sa bar att han har rätt och ringa så sent. Jag sa att jag hade barn och han vaknar. De värsta är när de precis ringer och kl är 9 på morgonen. De är ännu värre. Puss

Lotta sa...

Sv: Tack så mycket :) Är allt bra med dig idag då?? =)

linda sa...

Men fixa nix, då slutar dom ringa :)
de enda försäljare som har rätt att ringa då är dem ni har något abonnemang hos, tex jag har tre på mobilen då får dem ringa men inte comviq. :)