onsdag 18 januari 2012

WILLIAM’S PAPPA

Många som lägger kommentarer på min blogg  frågar om Williams pappa existeras och om han finns i våra liv med mera. JA! Han finns i våra liv men vill oftast inte medverka i min blogg utan jag slänger ut en bild på honom ibland.

Han vill alltid “granska” allt för han tycker det är mycket som är privat,vilket jag med även kan tycka att inte andra bör vet. Det är så mycket snack när jag bloggar i min lilla bloggbubbla och skvallret sprider sig värre än en könssjukdom.

Därför skriver jag inget som folk kan skvallra om (även om de är de folk är bäst på här i krokarna) inget ont om er fina människor utan försöker bara förklara på hur det har varit…. Gnälligt med andra ord om man yttrar sig om något väldigt,väldigt litet…. Jag vill helt enkelt inte “hänga ut” Tobbe i min blogg om han såklart inte vill;) 
DSC_0868 Fast nu blev han ju ganska “ut hängd” ;) Puss på dig!

4 kommentarer:

fina frun sa...

Det är bra att man är lite privat i bloggen :)

Matilda sa...

Sv; Ja eller hela klackarna hade blivit helt snea och ena hade lossnat haha! Skulle kosta mer att laga än att köpa nya så då fick dom gå i sopen!

Jessica sa...

de tycker jag är bra av tobbe, vill man inte så vill man inte :D så de bra han granskar först =)

japp micke nordström ochhans tjej. så nu har alex en till syssling i släkten :) mys!!!

pusss

linda sa...

Då ska jag ställa en fråga som jag funderat på, även om Tobbe inte vill synas i bloggen så undrar jag om ni lever tillsammans som ett par idag eller bara som vänner. Du behöver inte svara om du inte vill :)
KRAM!