fredag 17 februari 2012

Bebistokig...

Oj,har fått en kick av småttingar. Speciellt våran nya lilla Alicia som Jessica och Stefan fick igår den 16e. Ojojoj,så charmigt söt hon är! :) längtar tills att få gosa bebis. Ska bli så skoj att få träffa henne. Vilket blir snart!

Har kört totalt sex eller sju maskiner denna vecka? Å,om jag har styrkt? Nej,faktiskt inte. Får bli på måndag när man gått av från sitt sista nattpass. Hur nu längtar jag mer efter måndagen å stå å stryka än att jobba natt hela helgen. Å,ni som vet att jag hatar att sysselsätta mig med strykning! Haha.

Åt för en stund sen. Åt för mycket. Så nu mår man illa istället. Smart av mig att bara kasta i sig så man får "mjölksyra" i magen. Haha.

Titta bar på den hära söta bilden på Alicia å hennes pappa. Isn't she lovely? Så jäkla söt! Jessica & Stefan. Om ni läser detta så ska ni veta att vi längtar tills vi får gosa bäbis. Den vackra å söta lilla blomman Alicia! Hon kom när man minst anade ju ;)

Inga kommentarer: