onsdag 22 februari 2012

En energi men så trött.

Jag har inte återställt mig efter natthelg å de tar sin lilla tid. Igår ringde Vivi å frågade om hon fick komma upp till oss efter lilla Vasaloppet som William åkte idag på dagis en stund å självklart fick hon de. Hon strök hela mina fem maskiner med tvätt som jag tänkte ta tag i måndags men inte blev av. Tack,vad snällt! :)

Har annars varit å pyssla lite hemma å hann med de mesta idag när Vivi var hör. Fick lite energi till att göra allt. Kanske därför man är trötter ;) sen spelade jag o William Bamse spel å imorgon tänkte jag att vi skulle skriva bokstäver i böcker som han fick i julklapp av mormor å morfar sin. Sen blir de badhuset också en stund.

Just nu ligger William i datorrummet då en del hall möbler ligger i hans rum som jag har velat haft bort ett tag nu. Hoppas de blir färdigt snart:) nej,känns som jag somnar snart. Puss!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Sv: Jaa, vi hade det verkligen hur bra som helst när vi var iväg :) Och denna vecka har jag ju lov, så jag ska vila mig lite men sen måste jag skriva klart mitt projektarbete också, så jag har en hel del jobb framför mig =/ Själv då?? :) kram

Jessica sa...

Söt bild :D gulligt! Skönt att få så mkt gjort önska jag med hann med just nu! Men jag tar lite i taget ;) puss