torsdag 23 februari 2012

Men vilken dag..

Idag är jag smått arg...

Å,dagen började si sådär. Idag skulle ju William gå två timmar på dagis för han är med i en grupp å de gör aktiviteter på torsdagar på dagis.

Så just idag hade Tobbe råkat ta med den enda bilnyckeln till jobbet hans så där stod jag med en påklädd unge taggad till dagis å taggad till badhuset ikväll. Lika så jag. "ååååh" sa William med en ledsen min.

Slog en pling till Wille farmor men hon satt i möte. Slog en pling till Vivi å Arne å där var willes faster Jossan så hon skjutsade oss till dagis å hämtade. Tack snälla! Men nu ikväll blir de Inge badhus för Tobbe kommer hem efter klockan sex idag å då har jag ingen bil förens då å då är de för sent. så vi får vara hemma. Vi som var taggade :(

Så de kan bli. Ska äta lunch å så håller vi på torka kläder. Wille tok satt ju inte på sig gallonbyxorna å stövlarna. Så de kan bli. Tur de var kort dag. Puss å kram

Inga kommentarer: