lördag 16 februari 2013
Bebisar...
Har tittat på denna film med william. Många frågor dök upp under filmen. Hur barnet kommer in i magen. Hur dom kommer ut osv. Sen sa han att han ville ha syskon :) gulleplutten. Han sa att han kan byta kissblöjor å läsa sagor för den. Haha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar