Lång dag. Simskola,presentshopping,kalas,å lördags mys. En utslagen hjälte somnade nyligen. En som sover länge imorgon antar jag. Dags å lägga sig å sova lite här med kanske. Puss på er alla fina människor där ute.
1 kommentar:
mia-maria-fina
sa...
Hej,hoppas allt är bra! Vad har du opererat dig för? Kram Mia-Maria-Fina
1 kommentar:
Hej,hoppas allt är bra! Vad har du opererat dig för? Kram Mia-Maria-Fina
Skicka en kommentar