lördag 16 februari 2013

end of the day

Lång dag. Simskola,presentshopping,kalas,å lördags mys. En utslagen hjälte somnade nyligen. En som sover länge imorgon antar jag. Dags å lägga sig å sova lite här med kanske. Puss på er alla fina människor där ute.

1 kommentar:

mia-maria-fina sa...

Hej,hoppas allt är bra! Vad har du opererat dig för? Kram Mia-Maria-Fina