Jag älskar morgonmys med sonen. För några timmar sen så låg vi såhär. Nu är han på dagis å jag ska åka å jobba sen. Imorgon fyller söta Alicia 1år! De kan vi inte missa <3 puss puss
Ja de gick bra. Petter ville träna 07-08 men eftersom de inte fanns lag i 06 så blev de 06-07. Typiskt att Wille är född jan 08. Jag vet inte hur hårda de är när de gäller sånt men Petter fick inte bestämma å 3 kullar blir nog för mycket när de är både tjejer å killar:/ Men vi skulle inte gå ut med de än men i början av maj.
2 kommentarer:
Sv. Joda, det är bara bra med mig också :) Hade du en bra dag/kväll sen igår?? :D Fick du något gulligt?? =) Kram!
Ja de gick bra. Petter ville träna 07-08 men eftersom de inte fanns lag i 06 så blev de 06-07.
Typiskt att Wille är född jan 08. Jag vet inte hur hårda de är när de gäller sånt men Petter fick inte bestämma å 3 kullar blir nog för mycket när de är både tjejer å killar:/
Men vi skulle inte gå ut med de än men i början av maj.
Skicka en kommentar