Sv: Tack så jättemycket, det hade vi verkligen! Och bilderna från vår Alla hjärtans dag ligger uppe på bloggen nu om du vill se vad vi hittade på =) Vad gör du ikväll? Blir det melodifestivalen? :) Kram!
Söt son. När blir nästa barn? Kram Julia
Hur länge har du kört LCHF och funkar det bra? /Sara
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Sv: Tack så jättemycket, det hade vi verkligen! Och bilderna från vår Alla hjärtans dag ligger uppe på bloggen nu om du vill se vad vi hittade på =)
Vad gör du ikväll? Blir det melodifestivalen? :) Kram!
Söt son. När blir nästa barn? Kram Julia
Hur länge har du kört LCHF och funkar det bra? /Sara
Skicka en kommentar