lördag 16 februari 2013

Simhallen

Lite korvlunch på simhallen efter badhuset... William var super duktig idagD idag vågade han vara mer under vatten. Nu gäller de å bada varje vecka :) så kul så. Nu ska vi mot kalaset :)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Sv: Tack så jättemycket, det hade vi verkligen! Och bilderna från vår Alla hjärtans dag ligger uppe på bloggen nu om du vill se vad vi hittade på =)

Vad gör du ikväll? Blir det melodifestivalen? :) Kram!

Julia Velander sa...

Söt son. När blir nästa barn? Kram Julia

Anonym sa...

Hur länge har du kört LCHF och funkar det bra? /Sara