tisdag 28 januari 2014

LAB JEANS

Blå Jeans Edward, Jeans från Lab Industries med färgg...Blå Jeans Edward, Jeans från Lab Industries med färgg...
Idag stod jag och höll i dessa jeans till W.
Jag ville verkligen köpa dom för jag gilla verkligen denna modell samt färgerna på den.
Men nej,jag kom inte ut med dessa jeans.
Blev en babypresent åt vännens en månaders baby istället.
Men så snygga skjortor,tröjor som man kunde matcha till dessa jeans.
Där ångra jag mig lite grann.
Finns i även rött och jeans aktiga.

Älskar att gå på stan med W just nu.
Han är en ålder som han lyssnar riktigt bra.
Han är klok han.
Visst lite spex kan de bli men de hör till.
Han är otroligt bra på lyssna överhuvud taget.

Våran son är klok och är så intresserad av matematik.
Bara nyfylld 6 år gammal.
Fick mig en chock idag när jag såg sambon och sonen ställa upp tal och räkna i plus.
Jag vet att han kan räkna plus med eller utan att räkna på fingrar.
Men att se honom räkna på ett papper... De var grymt.
Han kommer bli ett mattegeni den här ungen,de är jag helt säker på.
Räkna är roligare än att skriva och läsa tycker W.

2 kommentarer:

baraetthem sa...

Superfina till din W! Min lilla W(ilma) blir snart två och det är roligare och roligare att köpa kläder till henne ju äldre och mer personlighet hon får!
Hoppas du har en bra kväll, kram fredrika

baraetthem sa...

Superfina till din W! Min lilla W(ilma) blir snart två och det är roligare och roligare att köpa kläder till henne ju äldre och mer personlighet hon får!
Hoppas du har en bra kväll, kram fredrika