onsdag 29 januari 2014

LOVELY WEDNESDAY

Hej!
Snön ligger på backen och jag längtar otroligt mycket efter våren.
Jag vill ha sol,värme och ljus ute.
Vi har haft en mild vinter och ska inte klaga på det men nu vill jag ha vår.
Redan i januari känner jag så.
Jag är inget alls för vinter som jag var när jag var unge själv.

Sonen är på dagis.
Efterlängtade dagis.
Tänk att en kille kan trivas så bra där.
De gör bara mammahjärtat glad.
Tänk nu är de bara sista månaderna han går på dagis sen börjar han i skolan.
Tycker jag är lite småläskigt.
Jag har ju gillat dagis så mycket och fröknarna där är hur snälla som helst.
Hoppas de blir lika bra i skolan.

Vad hittar ni på idag då?
Själv är de jobbdag idag efter en lång ledighet.
Snart kliver vi in i februari och månaderna bara svischar förbi.
Snart så ;)




Vill önska er alla en underbar dag! KRAM 

1 kommentar:

Karin sa...

Vad gott!:)
Svar: Shanghai är UNDERBART! Älskar den staden, lite som en framtidsstad där Kina och Asien möter väst. Men Kina för övrigt måste jag säga att jag inte är mkt för... Det är lite för smutsigt, förorenat och föör märkligt, du vet att man äter hund och "vad man nu stoppar i köttet och maten", är ju ingen myt;)