fredag 14 februari 2014

Förkylning på väg.



Idag vaknade jag upp med en förkylning.
De sprudlar ju av bakterier i luften.
Tycker jag har klarat mig bra ändå hittills.
William börja klaga på halsont i går kväll och jag kände lite av det också.
Idag verkar han piggare men lite ont i halsen.
De är ju underbara februari som kallas i många människors ögon - vabruari.
Så idag ska vi kurera oss och bara ha en mys dag.
För idag är det alla hjärtans dag och de firas ju såklart här.

Dessutom gick jag upp tidigt idag för att köpa Lady Gaga biljetter.
Så den 30 september så står hon där i Globen igen.
En mäktig kvinna.
Har varit på alla hennes konserter i Sverige och de ska bli lika spännande att se henne igen.
Är de någon annan med som ska se henne?

Vad händer för er idag på alla hjärtans dag då?

Inga kommentarer: