onsdag 26 februari 2014

Tänker tillbaka...

Dessa bilder är William 2år på.
En glad kille i sina bästa år.
Förstår inte varför vi inte har framkallat kort och sätt i fotoalbum.
Man glömmer ju så lätt hur små dom var.
En underbar son jag har.
Älskar dig mest i hela världen och snart kommer en till hit till världen.
I sommar faktiskt.
Jobbar ju kanske bara 2 månader till om gravidpenningen går igenom.
Vilket jag inte alls tror att de ska vara något problem.

Har många funderingar över förlossningen?
Hur tänker ni om eran andra förlossning om ni har fått nummer två?
Jag är inte så sugen på den just nu.
Vill helst inte prata om den.
Vet inte om jag är rädd eller vad det är?!?
Bara nojig.
Blir så med åldern tror jag...

3 kommentarer:

EVELINA sa...

Vilka fina bilder och söt pojke du har! =) Spännande att nr 2 är på gång också och det är säkert naturligt att vara lite nojig, men allt går säkert bra!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar. sa...

Mysiga bilder på söt liten kille :). jag var också mer orolig inför förlossning nr 2. Dels för att det var två som skulle ut samtidigt, men även för att jag ändå denna gång hade en aning om hur det verkligen kändes.....

Kram

Fröken M sa...

Men så liten !! Och SÖT :)
Vet ni om det är en liten lillasyster eller lillebror i magen ?
Kram