måndag 31 mars 2014

Barnmorskan

Har för en stund sen avnjutit en lång middag med sonen min.
Pappan i huset skulle jobba över och då passar vi på att göra mysiga saker.

Idag var jag hos barnmorskan.
Prata lite om förlossningen,tog prover,lyssna på hjärtljud som låg på 142 och hon kände på magen och sa att bebisen ligger långt in mot ryggen.
De är därför man har haft ont i ryggen då.
Sen tror jag att de är därför jag inte har känt sparkar så bra och magen Inge växt så mycket.
Men allt såg bra ut.
Sen pratade vi om förlossningen.
Då vi inte vet hur de blir med Akademiska.
Men det lät som att man kunde få föda i Västerås i så fall.
Vi får se hur det blir.
Barnmorskorna var kallade till möte på torsdag.
Får väl reda på lite mer när jag besöker barnmorskan om tre veckor :)


Så söta bebisarna är i Tummelisas bo.
Längtar tills dom öppnar ögonen och vandrar omkring i buren.

Älskar när solen skiner.
En sån energi man får av solen.
Håller ni med? :)
Nej,lite kvälls mys.
Kram på er!

1 kommentar:

Pauline, gravid med lillebror till Nova sa...

Så jobbigt att inte veta vart ni kan åka och föda. Hur långt har ni till Västerås?

kram