lördag 29 mars 2014

Vecka 26

Gick in i vecka 26 nu i torsdags...
Spännande de här är.
Jag undrar vem du är där i magen.

12 timmar jobb idag.
Inatt ska man dra fram klockan.
Så en timmes sömn missar jag.
Dags att gå och lägga sig nu.
Jobbar bara i ca 5 veckor till.
Sen går jag på gravidpenning som sagt.
Ska bli skönt och konstigt.
Har ju bästa gänget att jobba med och kommer sakna dom faktiskt.
Får komma in och jobba extra något sen kanske.

På måndag ska jag till barnmorskan.
Ska bli mysigt.
Känner mer och mer sparkar,rörelser å bök ju mer tiden går.
Något säger mig att de är en flicka men att de ändå kan vara en pojke.
Nu längtar man riktigt.

Nej,sängen väntar. Kram 



1 kommentar:

Pauline, gravid med lillebror till Nova sa...

Skönt att du får gå hem tidigare och ta hand om dig själv innan bebisen kommer. Själv har jag 7 veckor kvar att jobba och jag hoppas att tiden kommer gå fort nu :)

Kram