onsdag 19 mars 2014

William gör framsteg...



Var tvungen att låna en bild från mammas Facebook.
Dom ljuvliga ungarna.
Alexander,Alicia och William.
De tre kusinerna från min sida ;)

Idag gör William framsteg på medicinen.
Han tar själv medicinen på en sked och saft i mellan så de inte smakar illa.
Stolt mamma och är glad att jag kämpade och höll tålamodet uppe.
Inte lätt när man är gravid och ska prata viktiga saker som inte barn vill ta in.
Men idag gick de galant utan att behöva tjata.
Hoppas de håller i sig nu.
De gör ju ont i mammahjärtat när man ska tvinga i dom medicin annars.


4 kommentarer:

Pauline, gravid med lillebror till Nova sa...

Va duktig han är som tar sin medicin =)

Jag packar och lyfter tunga saker om dagarna. Jag har inte sökt någon graviditetspenning för min chef sa att jag kommer få andra lätta uppgifter men nu när jag säger att det inte går längre så säger han att han inte har något annat arbeta till mig. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.

kram

Mor sa...

Super duktig han är. Ja visst är bilden på dessa underbara små helt ljuvlig. Puss Mor

Lotta sa...

Sv. Ja, det var jätteroligt :) Hoppas du får en riktigt bra dag! KRAM

Lotta sa...

Sv. Ja, det var jätteroligt :) Hoppas du får en riktigt bra dag! KRAM