lördag 26 juli 2014

Gotlandsdrömmar...


Hemma hos mig i ett fönster pryder dessa orkidéer.
Vissa blommar om och vissa ligger på vilande.
Jag förstår inte hur jag alltid lyckas få dom blomma om.
Har ju inga gröna fingrar direkt men blir alltid lika glad när dom blommar.
Mamma och mormor är lika duktiga på få orkidéerna att blomma.





Vi har pratat flera år om att åka till Gotland.
Kanske nästa år åker vi.
Morfar fyller 80 år och då är det tänkt att vi ska fira honom där isf?!
Mamma,pappa,systrar med familjer,mormor och morfar och vi.
Drömmer mig bort när jag tittar på bilderna.
Tror det kommer bli kanon isf.
Finns så mycket man vill se och göra där.
Då är Felix 1 år och det är lättare att åka med honom.
Vi får se hur vi bestämmer oss.
Vore ju kul om detta gick igenom.
Någon som varit på Gotland som kan rekommendera platser eller ställen att besöka?


Inga kommentarer: