lördag 26 juli 2014

Rensar skor...


Mitt i denna varma julidag så rensar jag skor inomhus i denna hetta.
Egentligen skulle jag vilja vara utomhus och svalka mig i poolen eller sjön.
Men det är inte så lätt med en liten som trivs bäst inomhus och en stor som vill vara utomhus.
Sambon är i stan och köper presenter till släktingar som fyller.
De var ju tänkt att den stora skulle med men vi skulle köpa en större pool så han skulle inte få plats.
Så han fick vara hemma med mig.
Han har iaf fått varit ute i poolen och svalka sig.
Sen tog han en cykeltur medans lillebror och jag satt på altanen i skuggan.
Här är tre av sommar favoriterna jag har i min skolåda.
MK ballerinas, Moheda toffeln i beige och ett par ballerinas från HM.

Någon som är intresserad av ett par Reebok easytone i stl 38?
Har använt dom få gånger och ska sälja dom.
Dom ser ut så här på ungefär.
Säljer dom för 400 kronor med snabb affär.


Inga kommentarer: