söndag 24 augusti 2014

Gårdagens..


Igår vaknade jag tidigt för att vara jag.
Vill gärna passa på att sova när barnen sover så man orkar lite.
Men igår var jag pigg.
Svärmor och jag hade bestämt dagen innan att vi ev skulle in till Sala.
Jag ville kolla in gardiner till vardagsrummet.
Men dom jag hade sett i broschyr hem hade inte kommit hem.
Det enda jag köpte med mig ifrån stan var en blomma och massor av vantar till William.




Helgen har precis varit som jag har velat.
Alldeles,alldeles underbar ;)
Pojkarna mår bättre och William hade bara en "kort-förkylning".
Medans jag och Felix fick kämpa med att bli friska snabbt.
Ett gott tecken är ju att han sover längre och bättre nu.
Innan var det kämpigt och han vaknade till och från och var ledsen.
Inte lätt att vara liten ibland men alldeles underbart ibland med små bekymmer.

KRAM

Inga kommentarer: