söndag 31 augusti 2014

Lugna och sköna söndag..

HEJ!
En kopp kaffe och bläddrar igenom mina favoritbloggar.
Verkligen älskar att läsa igenom dom dag till dag.
Så himla mycket inspiration,glädje och vackra bilder.
Blir otroligt glad över att ni kommenterar nya som gamla läsare.
Fortsätt gärna med det.
Alla är välkomna att skriva en kommentar i min blogg.

Idag har vi hunnit med mycket.
Vi var pigga imorse och låg inte alls för länge.
T och W gick ut och fixa i trädgården.
Lilla F somnade i vagnen sött och sov hela tiden medans vi pysslade om trädgården.
Jag hann fixa i kaninernas burar så dom fick rent under fötterna.
Under hela tiden så sov han skönt.




Springer runt i mitt hus och utanför mitt hus och fotograferar.
Någon dag ska jag fota mina pojkar ute i trädgården.
Finns ju så mycket fina platser man kan fota dom på.
Älskar foto och det var ju den linjen jag egentligen ville gå.
Tänk om kön inte vore så lång dit...
Hade ju turen att få gå kurser i skolan.
Men jag är ju inget proffs utan bara älskar att fota.

Ska göra mig i ordning.
Strax iväg på andra äventyr.
Ha en fortsatt fin söndag.


2 kommentarer:

Sara sa...

Älskar vitrinskåpet :)

SV: Roligt att du gillar min blogg. Hoppas du kommer hitta många recept på min blogg.

Hemma på Sjuan sa...

Fina bilder! Vi behöver ju inte vara proffs för att älska att fota ;)
Eventet har jag anmält mig till, vem som helst får åka på detta. Det var väldigt nervöst först men superroligt! Kram Suss