fredag 29 augusti 2014

Man blir bortskämd ;)


Oj,vad jag har sovit ut...
Jag la mig själv elva tiden igår.
Äldsta somnade nio tiden och minsta halv tio.
Dom båda sov bra länge.
Inte ett ljud hörde jag lilleman förens halv sex då fick han en flaska.


Sen somnade han vidare och sov till halv tio.
Han sover ju otroligt bra.
Den äldsta har sovit bra sen liten han med.
Dom är duktiga dom båda två.
Man är ju bortskämd ;)




Jag är fortfarande sjuk och har en envis hosta.
Vill att den ska försvinna nu.
Är mycket jag skulle behöva ta tag i.
Men gör det när jag är frisk.


I morse läste jag ett inlägg från en av bloggarna jag brukar läsa.
Det var väldigt tragiskt.
Magdalena Graaf skriver direkt från hennes hjärta.
Jag vet nog inte alls hur jag skulle ha reagerat om jag miste en son.
Så himla tråkigt att hennes äldsta son dog i måndags.
Läs hela här.

4 kommentarer:

pillan sa...

Men åhh så tragiskt, jag ryser i hela kroppen då jag läser om hennes son..... Fruktansvärt att även då vara en offentlig person hoppas hennes önskan respekteras!

Kram P

Jennica... sa...

Jag kommer ihåg det där....att få sova en hel natt....det var som himmelriket och gjorde en sån ofantlig skillnad! Hoppas det händer snart igen!
Kram!

Malin sa...

Så mysiga bilder!!!!:) Söta pojkar.

Men uh så hemskt!! Fick reda på det via din insta. Helt obeskrivligt hemskt, så fruktansvärt! Man kan ju inte ens tänka sig..

Stor kram

Petra sa...

Så stor liten redan blivit o så duktig att sova en hel natt oj det har ingen av mina barn gjort så tidigt,jag lider så fruktansvärt mkt av det som hänt i veckan så otroligt sorgligt jag blev helt skakad av händelsen och jag hoppas att folk respekterar det hon skrivit ,kram