måndag 25 augusti 2014

Ny vecka och nya tag.

Idag var det kyligt ute när vi väntade på skolbussen.
Så William ville ha mössa,fingervantar och halsduk på sig vilket jag inte sa nej till.
Jag är en fryssen människa.
Lilleman sov så han fick sova inomhus.
Jag har babyvakten på och han har alltid sovit bra på morgonen.



Eftersom jag inte har hunnit köpt vinterytterkläder,stövlar och höst skor till eilliam ännu måste detta ta tag i denna vecka.
När man är förkyld och har haft annat för sig så är det inte lätt.
Men det måste prioteras denna vecka.
Jag lär ju säga att mammapengen är ingen höjdare men och andra sidan är det värt att få vara hemma med dom små så länge det bara går :)

4 kommentarer:

Amanda Jona [SPONTAN] sa...

Hade också velat ha mössa och vantar just nu!

Villa Ell sa...

Jag ligger alltid efter med varmare kläder rätt som det är slår kylan till!
Skålarna köpte jag i Turkiet nu när vi var där

Ha en fin dag
Kram Sandra

Cissi sa...

ja, börjar bli dags för varmare kläder, iaf på morgnarna nu... riktigt ruggigt ute här med

Sallys hus sa...

hej hej!

ååå så liten o söt!
jadu...inga pengar i världen kan ge en det man får ut av att vara hemma med barnen..;)
kram Katarina