måndag 22 september 2014

Ja,nu är det verkligen höst...

Förstår ni varför jag gillar hösten färger nu?
Grön,gul,orange,rött,brunt!!!
Underbara färger på höstens löv.
I LÖV IT!!! ;) ;) ;)



Oj,vad det smattrar på fönsterna...
Oj,vad det blåser storm utomhus...
Oj,vad det är kallare ute...
Oj,vad det verkligen blev höst på en gång...

Paraplyet håller på flyga ifrån oss när jag stod och vänta på bussen med sonen.
Jag tycker det är otäckt när de blåser så mycket.
Lika otäckt som åska och blixtrar.
Vi bor precis vid sjön och det gör inte så mycket bättre.
Det är så öppet här omkring oss och så många gånger jag har trott att huset ska flyga iväg.
Haha,nu har det alltid stått kvar... HAHA!
Men det är något som jag tycker det är otäckt.
Det blir mer häftig vind,mer översvämningar och annat otäckt.
Det är ruggigt.. Så var det väl inte när vi var små?
Eller så är det att man aldrig la märke till det som barn?
Man lekte och tyckte livet var hur fint som helst.


Inatt vakna mini-skrutten någon gång.
Han hade det jobbigt med hostan.
Ska det börja om igen?
När ska han bli frisk?
Han har gått med det här länge nu..
Jag tyckt otroligt synd om honom.
Men han sov otroligt bra mellan 2 och nu...
Och sover fortfarande...
MIRAKELBEBIS!

Igår var Tobbes farbror och fru här.
Gratulerade Felix ankomst.
Fick jättefina presenter.

Nej,ska väl passa på att vila lite när den lilla gör så.

Inga kommentarer: