söndag 21 september 2014

Min kondition = NOLL



Jag höll på dö här om dagen. 
På en enkel promenad så hann jag inte med min sambo.
Dock så tar han stora steg och "springer" när han går.
Precis som min kära mormor ;)
Det var då jag beslutade mig för att få bukt på de här.
Vill verkligen inte leva ett ohälsosamt liv.
Min mage krånglar lätt om den inte får ut att röra på sig.
Lika så om jag jobbar konstiga tider.
Den är super känslig...
Tarmen skulle dansa där inne om jag fick komma igång med träningen.
Så därför har jag och sambon börjat tävla mot varandra.
Dels för det är kul och dels för att vi vill tappa lite vikt
och jag vill gärna tappa med ballongmage.
OCH få bättre självförtroende.
Just nu känner jag inte igen mig själv.
OKEJ,det har bara gått två månader...
Jag vågar inte satsa järnet det första jag gör utifall man skulle få framfall...
Inte så kul..
Men vissa människor ställer sig på springbandet två veckor efter barnafödseln.
Men nu börjar jag känna mig väldigt olik mig..
Därför ska jag nu komma igång med konditionen och självförtroende.
Bort med mammamagen.
Bor med allt skräp och få äta och må bra.
Träna och ha ett leende på läpparna.
För bra när man rör på sig är jag då alltid.

Träning ska vara blod,svett och tårar..
PEPPTALK här....
Nu kör vi!

Inga kommentarer: