onsdag 24 september 2014

MYSDAG!!!


Såhär mysigt hade vi imorse.
Efter att han vaknade i sin säng lyfte jag över honom.
När jag gick iväg en minut till toaletten så hittade jag honom så här utslagen.
Han hade inte sovit klart....

Idag har Tobbes mormor varit här på besök.
Hon hjälpte till här och med sig hade hon massor av äpplen så jag gjorde en äppeldryck igen.
Så det ska bli gott med lite äppeldryck om tre dagar igen.

Imorgon återväder William till skolan igen.
Feberfri och det är ju skönt.
Helgen står det mycket på schemat.
En helg med fullt av mycket nöjen..
Nästa vecka blir det konsert mitt i veckan.

Igår kväll var det tre minus när jag kollade på klockan vid halv tio.
De känns lite för tidigt tycker jag...
BURR!!!

KRAMAR

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Åååå sicken söting...
Hjärtat smälter ju.
Kram Anna

Fröken M sa...

Det känns faktiskt bara bättre och bättre med huset !
När jag såg "plattan" första gången fick jag PANIK och tänkte att i det där lilla huset kommer vi aldrig att få plats,
men allt eftersom har det "växt" i mina ögon, och nu tror jag faktiskt att det kommer bli helt PERFEKT ! ;)

Hanna sa...

Så söt!

Jessica sa...

så söt han är <3