torsdag 25 september 2014

Vackra hösten...

Idag när William kommer hem från skolan är det långhelg.
Älskar att ha en dag i veckan som man är ledig på och så sonen slipper gå upp.
Blir härligheter hela helgen...
Vi är fullbokade hela helgen med andra ord..
Ibland kan det vara skönt att vara uppbokad på en massor.
Som denna helg tycker jag det är skönt faktiskt ;)
Annars är jag en extremt hemmatjej som gillar mysiga middagar,filmmys mm hemma.
Haha,de lät som en kontaktannons men nej det var det inte.




Hösten har fått komma in till vårt hus.
Den är ju som vackrast just nu..
Klippte av en kvist lönn träd i morse.
Älskar dessa vackra färger som den skiftar i..
Lika fin som en blomma tycker jag.

Ikväll är det VIP-kväll på Tre generationer klockan halv sju.
Men jag ska inte in...
Men jag vet att ni som kommer gå dit får 20% rabatt på allt i hela butiken.
Det första 30 personerna som kommer får en give-away påse med.
Det blir bubbel och tilltugg där med.

Hur mår ni?
Klarat er från förkylningar?
KRAM

9 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Jag känner som du, ibland är det skönt att vara fullbokad, så man vet att man lever ett liv, typ ;) Men jag är också en riktig hemmatjej, för det mesta :)
Ja visst ja, det var ju VIP-kväll ikväll. Jag ska inte heller in dit.
Just nu ingen förkylning, faktiskt... men mycket baciller på jobbet... Så får se...
Njut av långledigt med sonen :)
Kram/Maria

Malin sa...

Så fina bilder!
Jag blev också sugen på att klippa av en gren och sätta i en vas. Så fint.

Jessica sa...

fina bilder =) alla årstider ä så fina på sina sätt.

Villa Ell sa...

Jag blev tokförkyld i onsdags men mår bättre idag...
Våran äldsta spelar hockey så det tar väldigt mycket tid just nu men det är bara roligt!
Jag gillar både uppbokade och obokade helger med barn. Och hus så är det alltid fullt upp ;-)

Önskar dig en fin helg
Kram Sandra

Lotta sa...

Sv; Tack så jättemycket, glad jag blir! :) och jag har varit lite småförkyld ett bra tag men försöker trotsa det så mycket som det går. Tycker verkligen inte om att vara förkyld :/

men annars är allt bra här, hur är det själv? :) KRAM!

Lotta sa...

Sv; Tack så jättemycket, glad jag blir! :) och jag har varit lite småförkyld ett bra tag men försöker trotsa det så mycket som det går. Tycker verkligen inte om att vara förkyld :/

men annars är allt bra här, hur är det själv? :) KRAM!

Lotta sa...

Sv: Tack så jättemycket:) och min ögonskugga kommer från IsaDora, en palett om fyra olika gråa/svarta nyanser :)

Lotta sa...

Sv: Tack så jättemycket:) och min ögonskugga kommer från IsaDora, en palett om fyra olika gråa/svarta nyanser :)

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar sa...

Härligt med långhelg som dessutom är fylld med aktivitet!

Hoppas du har en mysig fredag! Kramar