måndag 1 september 2014

Nybäddat!

Nybäddat är ett av det bästa som finns när man har bytt alla påslakan som luktar nytvättat.
Vi har sex kuddar som vi sover med så det är lite klurigt att få till det med örngotten ;) 
Men hur mysigt som helst är det.

Detta zebraliknande täcket passar inte vår säng direkt.
Men HUR skönt som helst att sova i..
Det kommer ifrån HM Home och älskar deras påslakan.


William har ikväll var på sin träning - friidrotten.
Han tycker om att röra på sig och vi tycker det är viktigt att dom har någon aktivitet att göra.
Imorgon börjar hans innebandy igen.
Han tycker det ska bli kul.
Hoppas han blir som jag,som gillar innebandy.
Jag spelade i många år och hade jätteroligt.
Spelade även handboll och lite fotboll.
Men innebandyn och handbollen var det som höll mig till glädjes.
Fotboll var fäst vid och varför vet jag inte.
Var väl inte min sport helt enkelt.
Vad gjorde ni som liten?

Nej,snart godnatt!
Imorgon får vi inte försova oss...
Love // Jannice

4 kommentarer:

Malin sa...

Det är underbart med nytvättat!!!:)
Kramar

Maria - Wikers Liv sa...

Håller med, nybäddat.... bästa sömnen! =) Gillar också HM´s lakan :)
Men du.... vilken morgon ni hade igår.... så jobbigt! :( Hoppas denna morgon blev bättre!
Tack för filmtipset. Går nästan aldrig på bio, tyvärr... det blir liksom inte av? Men ser ofta hyrd film hemma.
Kram och ha en fortsatt fin vecka!
/Maria

Hanna, Min väg mot en bättre löpare sa...

Jag gillade inte sport alls som barn...

Husbilen Tuzzen sa...

Vad är väl känslan som nybäddat? Helt underbart!
Vacker säng ni har, lite viktoriansk. Kunglig.
Kram Helén